Fredagsmys

Nu har jag och älskligen haft fredagsmys framför tven med en god middag.
Man får väl passa på och äta i vardagsrummet när man inte har barnen hemma :)
Så vi satt och kolla på Mumien 2 som gick på 3:an.
Vi har även vart nere på stan idag och handlat lite, så har köpt lite nya vitaminer så tröttheten kanske försvinner.
Kan inte förstå hur man kan vara så trött som jag är hela tiden.
Älsklingen lät mig sova till halv 10 idag, som var verkligen väl behövligt.
Och jag somna även på soffan vid 6 tiden nu på kvällen, men är fortfarande lika trött som om jag
skulle ha varit vaken hela natten. Sinnes.
Men nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på Red Dragon som går på 3:an just nu.
Få se om man orkar hålla sig vaken under hela filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0