Helt slut!

Gick till stan med Malin klockan halv 1, och har precis kommit hem.
Höfterna värker och fötterna, usch :(
Men iaf, det var is gata hela vägen ner till stan, så det gick ju inte precis fort.
När vi väl kommer ner så går vi in på Lindex och kollar, och dem hade inget som föll mig i smaken.
Dock hitta jag ett par rosa liknade UGGs som jag köpte till Vanessa eftersom hon inte hade hunnit få någon julklapp ännu. Sedan gick vi till swebank, tog ut pengar och satte in på ett annat konto.
Efter det så gick vi till ett café och fika lite.
Jag åt en vanlig baget, Malin en räksmörgås och Vanessa en bulle :)
Efter det gick vi till godis monstret och hand lite sura godisar som jag har längtat efter.
Sen blev det ännu ett bank ärende, fast till handelsbanken för att föra över pengar till mitt konto.
Sen var det det ICA och handla lite taco saker eftersom vi ska bjuda Pontus & Malin på en trevlig middag :)
När vi väl kommer hem, så upptäcker vi att jag har fan glömt och köpa tacokrydda till färsen!!!!!
Hur irriterande är inte det?! Så nu är det bara att klä på sig igen och springa och köpa det, annars blir det ingen mat :P

Skriver sen när jag har varvat ner mig lite.
Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0