I jakten på den perfekta barnvagnen Del1

Det här med barnvagn är ju en hel vetenskap.
Hitta rätt modell, färg, hjul, lift, smidighet, säker, snygg.. Ja listan kan göras väldigt lång på alla krav man ställer.
Jag vill t.ex ha en vagn som har swivelhjul fram till. Att den gärna är lätt och köra.
Medan Alex t.ex inte vill ha en vagn på 3hjul.
En vagn som jag har funderat mycyket på är Crescent Diva


Är den bara inte bara för perfekt? Tyvärr hittade jag inte en bild på sittdelen, men lika snygg är den iaf :)
Så denna ligger högt upp på listan, men finns även andra vagnar jag har tittat på som jag kommer lägga upp vid ett senare tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Caroline :)

Sv: Okej vad roligt :D Börja skolan typ ;)

2011-01-09 @ 15:43:35
URL: http://mystylebycaroline.blogg.se/
Postat av: Nanette

Bugaboo har jättebra vagnar =) Har en och jag är jättenöjd =) En rosa fin vagn till min lillkille ;)

Hoppas allt är bra med dig! =)

2011-01-09 @ 23:10:24
URL: http://nanetteochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0