Söndag förmiddag

God morgon/förmiddag :)

Har inte orkat skriva förrens nu då jag är trött hela tiden.
Tror jag börjar lida av järnbrist, men det är ju inget konstigt med det så.
Idag så har jag faktiskt inte en aning om vad jag ska  hitta på.
Försöka sluta med latte, så det leder väl med huvudvärk resterande dag.
Förutom det så blir det lite tvätta. Funderar även på att trimma Nathans hår,
men är inte riktigt hundra på det ännu, han är så söt i sitt hår, men samtidigt
så får han världens skatbo bak i huvudet när han sover.
Kommer upp med en före och efter bild så fall :)

Ni får ursäkta om allt blev lite rörigt eller obegripligt och fullt med stavfel.
Men som sagt, håller på och lägger av med latten så jag har inget och vakna på.
Hörs sen

//Puss Tina

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA

Sv; Yes :D Haha okej (y)



Allt bra då? :)

2011-01-09 @ 12:25:52
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: FREDRIKA

Sv; Härligt :) Samma här !

2011-01-09 @ 12:31:09
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0