Lördag

Jaha, så var det lördag idag :)
Vakna vid halv 10 och har legat i soffan framför tven och kollat lite på tv.
Blev även en god frukost framför tven. Man får väl passa på när barnen inte är hemma :)
Men kan medge att jag är väldigt rastlös av att inte ha barnen hemma. Går och väntar på att nått ska hända
eller försöka hitta nått och göra.
Har iaf unnat mig en skön dusch med inpackning och skrubbat hela kroppen :)
Så nu luktar man gott tills bio besöket ikväll :)
Men vad jag ska roa mig med tills vi ska på bio vid halv 7 har jag inte någon aning om.
Har typ redan ledsnat på tystnaden och lugnet här hemma :/
Men men.. Min fina prinsar kommer hem i morgon iaf ♥



Kommentarer
Postat av: emmi

- förlåt för det sena svaret, har varit mycket på G!

tack ska du ha =) aldrig så kul att komma tillbaka till skolan dock :/

2011-01-19 @ 16:15:15
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0