Alexzander Lindblom 1992-2011


Alexzander "Alexz" Lindblom

Söndagen den 27e februari 2011 är bland dom hemskaste dagarna i mitt liv...
Den dagen vi förlorade vår älskade Alexz.
Efter ha känt varandra i över 10år var han helt plötsligt borta, föralltid.
Alexz hade länge kämpat med sin depression, men orkade till slut inte mer.
Han hade sökt hjälp för sin depression, berättat för läkarna hur han mådde, hans tankar, och att han inte kände någon livslust längre.
Trots hans rop på hjälp fick han aldrig hjälp.
Här har ni dagens Sverige, dages politik, dagens regering.
Hade inte allt handlat om pengar och tid så hade kanske Alexz fått den hjälp han hade
behövt och funnits hos oss idag.

Går varken att beskriva med text eller ord över min saknad till dig ♥
Det har un gått 20veckor sedan du försvann från oss, men än idag går det inte en dag utan att jag tänker, undrar och saknar dig.


En gammal bild på Alexz i köket hemma hos mamma.
Ända sedan han var liten har han varje morgon satt sig på mammas "rök pall",
druckit sin oboy, och börjat sitt morgon pratt.
Fast det var inte ofta han hade kläder på sig så här på morgonen, utan brukar sitta med ett täcke omlindat om han :) <3


Alexz och min Lillebror Niklas.
Bästa vänner sedan 10år tillbaka.
Ni har lekt, skrikit, bråkat, skrattat under alla år
ni har alltid funnits där förvarandra genom vårt och torrt.

Brothers not by blood
brothers by there love



Världens finaste Alexz.
Du hade så mycket att ge världen.
Framför allt inom musik.
Du var en sån duktig gitarrist, du hade kunnat bli stor.
Men ditt gitarrspelande kommer föralltid att klinga som en härlig melodi i mina tankar, nu och föralltid.

Alexz - Canon Rock

Länken ovanför är ett youtube klipp på hans sista uppträdandet.
Han skickade klippet till mig 10dagar innan han försvann från oss.
Du lovade att vara gitarrist på mitt bröllop den dagen jag gifter mig och spela låten
Canon D, bu blir det inte så.



Älskade Alexz
Du kommer föralltid bli älskad och Saknad.

SÅ LÄNGE VI LEVER, LEVER DU ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0