Välkommen till min mammablogg

Ja, som rubriken lyder, välkommen till min blogg :)

Ska dra en kort liten berättelse om vem jag.

Mitt namn är Tina, jag är född sommaren 1989. Jag har två fantastiska barn, Leon och Nathan.

Leon föddes en varm sommar eftermiddag den 6:e augusti 2006 på Växjö förlossning med en vikt på 3260gram. Jag var ändast 16år när jag fick honom.

Vintern 2006 så träffade jag mitt livs kärlek Alexander.

Våren 2008 blir vi gravida med vårt första gemensamma barn, och lyckan var stor. Efter halva graviditeten så upptäcker BM att barnet var väldigt litet för sin ålder. Så vi fick börja gå på kontroller varje vecka med CTG och UL. Fredagen den 5 december ser dem på UL att fostervattnet har börjat sina och bestämmer sig för en igångsättning. På lördags morgonen så sätter dem igången mig. Senare samma kväll var vår fina Nathan ute med en vikt på 2585gram.

Under årens lopp har vi väl levt ett normalt "Svensson" liv.

Hösten 2010 så upptäcker vi att jag är gravid igen. Efter mycket tankar och funderingar så beslöt vi oss för att behålla barnet. Den 15 december var vi på RUL och fick veta att vi väntar en liten dotter. Idag är vi i vecka 22 (21+3) och ångrar oss inte över vårt beslut att behålla henne.

Så det var en kortfattad liten berättelse om mitt liv :) Ni kommer få lära och känna mig och min familj lite bättre under bloggen.

PussPuss//Tina


Kommentarer
Postat av: ulrika

ghu va underbart att ha små krabater hemma! :)

2011-01-08 @ 18:50:59
URL: http://ullizen.blogg.se/
Postat av: ulrika

ghu va underbart att ha små krabater hemma! :)

2011-01-08 @ 18:52:25
URL: http://ullizen.blogg.se/
Postat av: Jonna - Luddes mamma

Grattis till dina fina barn!

Jag är lika gammal som du, och min Ludde är ett år yngre än Leon :)

2011-01-11 @ 22:46:37
URL: http://mammanochprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0