Förlåt för en sån dålig uppdatering

Ber verkligen hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdatering igår.
Men hade så mycket och göra så hade inte tid.

Satt i flera timmar igår och lekte med bilar med pojkarna.
Sen är det ju alltid uppskattat med lite sagoläsning och bad efter det :)
Sen när barnen låg och sov så färga svärmor håret på mig och toppa mig lite.
Så klockan bara skena iväg, så hade ingen ork och sätta mig framför en dator :P

Idag har det vart fullrulle med barnen, så har inte haft tid och sätta mig idag heller.
Men nu fick jag lite tid över och hämta andan lite :)
Så idag blir det en hemma dag må jag tro, känner att jag inte orkar hitta på nått idag så :)
Men som vanligt, får se vart dagen leder än någonstans :)

Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Paulina Stephanie

sv: varsågod! Ja de kan ju vara så med namnen..

De uttalas på engelska va? Mina syskon på mammas sida har alla engelska namn och folk uttalar fel hela tiden :P haha sådär men svensk dialekt :P det blir ju inte riktigt samma sak!

Hur gammal var du när du fick ditt första barn?

Kram

2011-01-13 @ 15:46:04
URL: http://gentlewoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0